وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   

 

 

سرمربي استقلال گفت: بايد تمام نفراتمان جمع شوند پس از آن بگويم كه مي‌شود جام گرفت يا خير.

پرويز مظلومي درباره اين كه با تعداد كمي از بازيكنان تمرين‌هاي استقلال ادامه مي‌يابد، اظهار كرد: طي دو سه روز آينده تكليف تيم روشن مي‌شود، در حال حاضر باز هم بازيكنان ملي پوش را در اختيار نداريم كه بايد به ما اضافه شوند. از طرف ديگر جاسم كرار و هوار را هم به دليل حضور در تيم ملي عراق در اختيار نداريم. بازيكناني كه جذب كرده‌ايم بيشترشان ملي پوش هستند و تعدادشان به شش، هفت نفر مي‌رسد.

مظلومي در مورد خروج نسبتا زياد بازيكنان تيم و جذب بازيكنان جديد بيان كرد: قصد ما اين است كه نام بيش از 19 ـ 20 بازيكن را رد نكنيم.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر فرهاد مجيدي و ميلاد ميداوودي را نيز در اختيار نداريم، اگر اين بازيكنان هم اضافه شوند، تعداد بازيكنان بالا مي‌رود. اين طور نيست كه با 12 نفر تمرين كنيم. به آينده اميدواريم.

او ادامه داد: زمان ما اندك است و 20 روز ديگر هم ليگ شروع مي‌شود و بازيكنان ملي پوش‌مان هم بيايند براي هماهنگي كار داريم.

سرمربي استقلال در مورد حضور پرويز برومند در تمرينات اين تيم و اين كه آيا قرار است به عنوان دروازه‌بان دوم استقلال كار كند، تصريح كرد: خير. او فقط براي اين كه تمرين كند و آماده باشد، در تمرينات حضور پيدا مي‌كند و به خودش هم اين مساله را گفته‌ام.

مظلومي در باره اردوي بعدي استقلال گفت: وقتي كه بازيكنان‌مان در اختيار تيم ملي هستند، با 12 نفر نمي‌توانيم خارج از كشور اردو برگزار كنيم. اردوي دوم را هم در ايران برگزار مي‌كنيم.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت هوار ملامحمد گفت: هوار مدام پيام مي‌دهد كه پس از بازي عراق به ايران مي‌آيد.

مظلومي درباره شايعه توافق هوار با ذوب آهن اظهار كرد: اين بازيكنان با چند تيم مذاكره مي‌كنند، مگر بازيكناني كه ما با آن‌ها به توافق رسيده‌ايم با تيم‌هاي ديگر صحبت نكرده اند؟

وي درباره وضعيت فرشيد طالبي و اظهار نظرهاي سرپرست ذوب آهن بيان كرد: درباره اين موضوع از اميري بايد بپرسيد و راجع به سرپرست ذوب آهن اصفهان نيز سرپرست باشگاه ما بايد جوابگو باشد.

او همچنين در مورد شايعات مربوط به فرهاد مجيدي و علت غيبت اين بازيكن در تمرينات، عنوان كرد: فتح الله زاده در مورد اين موضوع توضيحاتش را داده است و صحبت‌هاي من هم همان صحبت‌ها است. با فتح الله زاده هماهنگيم و صحبت‌هاي من هم همان صحبت‌هايي است كه فتح الله زاده انجام داده است و بر روي سايت قرار گرفته است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از طرف مديريت باشگاه حمايت مي‌شود يا خير، گفت: بايد از مديريت بپرسيد كه حمايت مي‌كند يا نه.

وي درباره حرفهاي فتح‌الله‌زاده كه گفته امسال با اين بازيكنان حتما يك جام مي‌گيريم گفت: بايد نفراتمان كامل جمع شوند و بعد صحبت كنيم كه مي‌شود جام گرفت يا خير.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 198
بازدید هفته : 457
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 186435
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا